Savršena organizacija

Naš odjel Customer Service osigurava besprijekoran tijek poslovanja.
Osim znanja i iskustva s područja ekonomije važno je da se savršeno služite računalom.
Kao središnja osoba za kontakt neophodno je da posjedujete sposobnost za precizno, strukturirano obavljanje radnih zadataka i izražen organizacijski talent.
.

 

Vaši zadatci:

Customer Service Customer Service
  • Vaši radni zadaci odnosit će se na poslove koordinacije i organizacije, kao i na administrativne poslove
  • Pomagat ćete organizatorima transporta i voditeljima prodaje
  • Održavat ćete kontakte s našim međunarodnim klijentima i tranportnim partnerima
  • Bit ćete zaduženi za obradu upita klijenata kao i za javne natječaje.
  • Bit ćete zaduženi za korespondenciju u svakodnevnom poslovanju
  • Vršit ćete kontrolu kvalitete i bit ćete zaduženi za sastavljanje izvještaja o radu.
  • Bit ćete zaduženi za obradu ulaznih i izlaznih računa.

Alexandra H., Customer Service:
„Svakodnevno sam u kontaktu s ljudima različitih nacija i kultura. Jako mi se sviđa samostalno raditi u mladom i dinamičnom timu.“


Daljnje informacije:

^ - Top

Ova web stranica upotrebljava kolačiće kako bi Vam mogla pružiti najbolje moguće iskustvo korištenja. Klikom na „Prihvaćam“ pristajete na uporabu kolačića. Ako želite isključiti određene kolačiće, kliknite na ovdje. Ostale informacije o našem postupanju s Vašim podatcima pronaći ćete u našim dokumentima Uvjeti korištenja i Napomene o zaštiti podataka.

Prihvaćam